Terrorisme és reclamar el que és teu

Compra la insignia de PalmCAT
Categoria: General

Signatures i adhesions

"Tot va començar el dia 19 de setembre d'aquest any, entre les 18.00 i 20.00h crec. Estava a la meva habitació utilitzant l'ordinador com habitualment. Estava berenant tranquil·lament, m'entres navegava per la xarxa. Em vaig fixar amb les etiquetes dels productes, i vaig veure, que estaven amb castellà, anglés, rus, xino, japonés, àrab... no hi havia la llengua del nostre país, però si d'altres països. De fet ja m'havia fixat en aquest assumpte en altres ocasions, però com aquell dia estava tan avorrit, vaig decidir reclamar... (Segueix)

2a part:
L'Exèrcit del Fènix contra les grans empreses espanyolitzadores.

La Coordinadora d'Associacions per la Llengua catalana vol mostrar amb aquest comunicat tot el seu suport i solidaritat a l'Exèrcit del Fènix i, molt especialment, a un dels seus membres destacats que ha estat denunciat per empreses que incompleixen la llei catalana. La CAL és una facció més d'aquest Exèrcit imaginat que simbolitza el renaixement del poble català. La CAL vol fer arribar algunes consideracions i exigències. (Segueix)

Següent: Català i Valencià
Anterior: Aplicacions en català per a la versió 6

Notícies relacionades:
La Plataforma per la Llengua i l'ADEC aniran a Madrid a donar suport al jove de Lloret jutjat per defensar el català
El Govern ignora el programari lliure en català


Signatures i adhesions

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Els camins del paradís perdut - Llorenç Riber

Bon Nadal i feliç 2006

Conversió de text a parla en català