Problemes amb el correu de Wanadoo - incid�ncies

Fa setanta-dos hores que no rebo cap missatge de correu amb Wanadoo. Cap problema amb les meves adreces alternatives.
Alg� li passa el mateix? (feu servir els comentaris en linia - no el correu, per que no el rebo !)
Continuar�...

Continuaci� - 20-10-03
Explico el que ha passat:

1) El sistema de filtres del servidor de wanadoo no ha funcionat mai, per aix� tinc el meu propi sistema al meu client de correu.

Per� amb la meva tossuda ingenuitat fa uns dies vaig intentar de nou configurar el filtre del servidor, perque rebo tan de spam, que volia redu�r el temps de baixada del correu.

Pel que es veu, nom�s d'entrar a l'opci� dels filtres, wanadoo els va activar tots, hi eren des de fa anys, ... pero els va activar a l'inrev�s, i nom�s deixaven passar el correu brossa (spam)... que estava definit fa anys, �s a dir esborraven tot, a m�s enlloc de posar-ho tot a la parerera, ho esborraven directament, per aix� pensava que no podien ser els filtres, com que veia la paperera buida...

Canviar de sentit tots els filtres no va arreglar res. Un cop esborrats tots els filtres, vaig comen�ar a rebre correu.

2) La seva contesta ha estat:

> Estimado usuario:

>En respuesta a su consulta le informo que s� es cierto que ha existito cierto retraso en el servicio de correo, pero actualmente est� funcionando correctamente. Respecto al webmail, tambi�n est� trabajando correctamente. Si usa Explorer para el webmail, intente abrirlo con Netscape por ejemplo.

>Atentamente,

>Mail Center
>Servicio Cliente Wanadoo
>Wanadoo Espa�a S.L.
>http://www.wanadoo.es/ayuda

3) Conclusions:
3a - Ignoreu l'opci� de filtres del servidor de Wanadoo.
3b - Ignoreu els seu servei t�cnic, millor que pregunteu a la veina :)
3c - Si podeu ignoreu el seu servidor, busqueu-vos la vida !

Entrades populars d'aquest blog

Els camins del paradís perdut - Llorenç Riber

Ens hem traslladat a palmcat.tiddlyspot.com

Conversió de text a parla en català